Til arrangement

ons 10. april

Stad

Voss bibliotek

Øystein Bogen har nærare 30 år bak seg som utanriksreporter for TV2 med Russland som hovudfelt. Han snakkar russisk flytande og har over hundre reiser til landet. Han er for tida utstasjonert i Ukraina. Også som sakprosaforfattar har han hatt Russland som ei overordna interesse, med bøker som «Russlands hemmelige krig mot Vesten», «Putin og jeg» og «En uvanlig spion», om spionsaka knytt til den norske grensevakta Frode Berg.

Dei seinare åra har Bogen også teke innsiktene sine i russisk politikk og etterretning til skjønnlitteraturen, med førebels tre spennande thrillerar frå Nordområda: I «Zetaviruset» (2021) handlar det om russiske cyberoperasjonar, medan utgangspunktet i «Provokasjonen» (2023) er at Wagnergruppa prøver å annektere Svalbard. Denne våren er Bogen aktuell med boka «Pegasus». Boka startar med at Noreg sin ambassadør i Russland blir funnen død på kontoret sitt.

Me tar utgangspunkt i Bogen sin nye bok og spør: Korleis nyttar Bogen innsiktene sine og erfaringane sine når han diktar? Kva moglegheiter finn han i thrillersjangeren? Og vil han lære lesaren noko med desse bøkene?

Forfattaren blir intervjua av programansvarleg ved biblioteket, Erlend Liisberg.

"Problem under debatt" er ein ny arrangementserie frå Voss bibliotek, som undersøkjer kor levande norsk samtidslitteratur er i dag ut frå den gamle premissen frå litteraturforskaren Georg Brandes (1842-1927) om at "Det, at ein litteratur i våre dagar lever, viser seg i, at den set problem under debatt". Serien er støtta av Kulturrådets ordning for litteraturformidling.litteraturformidling.

Relatert litteratur